CHILDIO MAGAZÍN

  • Renáta Hrabáková

Jak připravit zdravou hravou snídani?


Snídaně je základ dne - to potvrdí odborníci i maminky. Pravidelné snídání nastartuje celé naše tělo, dodá mu potřebnou energii a má také vliv na naši náladu. Proto nezapomínejte snídat a veďte k tomu i své potomky.

Pravdou je, že dostat do svého dítka snídani, je občas úkon zasluhující medaili. Ještě složitější je pak do něj dostat něco smysluplného, co mu dodá vše potřebné. Podat pokrm jen tak z nutnosti totiž nemá moc smysl. Jak tedy děti motivovat k tomu, aby si snídani užily?


Moderní ovocná mísa

V poslední době se ve stále více jídelníčcích objevují tzv. bowl. Nejedná se o nic jiného než barevně nazdobenou mísu plnou dobrých a zdravých věcí. To je vhodnou alternativou i pro děti. Ovoce můžete nakrájet na kousky, ale také rozmixovat (a třeba přidat něco superzdravého, co vaše dítko v mixu nepozná).


Čím barevnější, tím lepší

Asi není žádnou novinkou, že děti mají rády barevná a sladká jídla. Tak jim pojďme dopřát snídani podle jejich gusta. Sladké se nemusí automaticky rovnat kalorické. Vhodnou volbou může být třeba chia puding. Chia semínka stačí večer namočit do jogurtu smíchaným v poměru 1:1 s kokosovým mlékem. Jakmile tato směs ztuhne, přidáte sezónní ovoce a je hotovo. Puding lze připravit i bez semínek.


Veselé sendviče

Další barevnou variantou kvalitní snídaně jsou veselé chleby, nebo chcete-li sendviče. Jak na to? Připravte si barevnou pomazánku (hráškovou, řepnou, mrkvovou,…) a tu namažte na chléb. Z uvařeného vejce vytvořte oči, z mrkve nebo třeba dýňových semínek nos a na pusu použijte plátek papriky.

A jak vypadají vaše snídaně? Máte také nějaký neodolatelný tip? Podělte se!

Související příspěvky

Zobrazit vše

Sledujte náš příběh

facebook@3x.png
instagram-sketched@3x.png
youtube-2@3x.png
twitter@3x.png